Hei! Mä olen Fiona ja mä olen saanut ensimmäisen kesätyöpaikkani!
 
 
Mun pitää vahtia tällaisia...
 
 
...ja niitä on näin monta!
 
 
Minä otan tämän lastenvahtihommani hyvinkin vakavasti. Ensimmäisessä kesätyöpaikassa pitää tehdä hyvä vaikutus työnantajaan!
 
 
Näitten kanssa kuuluu myös leikkiä... 
 
 
...ja sitä mun on pitänyt niille vähän opettaa näin ensimmäisenä päivänä...
 
 
...mutta kyllä ne alkoi jo hoksata aika hyvin!
 
 
Ne nukkuu aika paljon ja silloin minäkin saan vapaata...
 
 
...mutta välillä ne lähtee yks kaks könyämään pois kasastaan ja silloin mun pitää tietysti rientää vahtimaan minne ne menee... Sitten nuo ihmiset sanoo, että älä Fiona koko ajan vahdi niitä! Mä en taida vielä ensimmäisen päivän perusteella olla ihan varma mitä tähän mun kesätyöhön loppuviimeksi kuuluu, mutta eiköhän se tässä selviä!