Lillistä on kaivattu kuvia, joten esitelläänpä nyt tämä uusin tulokkaamme :)

1594045.jpg

"Heiiiii! Mä olen Lilli ja mä olen just heränny ja mä haluun sylii-ii-in!!!"

Tuota noin... otetaanpa alusta :D Tässä on liver roan vahvistus leidikatraaseemme, Toffie's Miss Alice Chocolate eli tuttavallisemmin Lilli.

1594036.jpg

(pakko nostaa pöydälle että istuisi edes hetken)

1594150.jpg

Morriksesta Lilli on tykännyt ihan erityisesti. Johtuiskohan siitä, että Morris on Lillin äipän värinen?

1594154.jpg

1594033.jpg

Meidän naisetkin on ottaneet mukulan hyvin vastaan. Ensi alkuun Lilliä piti vaan haistella eikä kukaan osannut leikkiä sen kanssa. Lilli tosin ei suuremmin kysellyt haluatteko te leikkiä minun kanssani. Kun hyppii toisten päälle ja rupeaa repimään vinkulelua suusta, niin kai siinä väkisinkin tajuaa, että kersa osaa samat leikit vaikka onkin niin pieni ja omituisenhajuinen ;)

1594031.jpg

1594097.jpg

Uimassakin neiti on jo käynyt. Hyppäsi nimittäin laiturilta veteen, aikamoisen pudotuksen. Sydän syrjällään huutelin perään että sattuikohan sitä. Pimu on rämäpää :P

1594146.jpg

Koitetaan ottaa seisotuskuvia ensi viikolla trimmitädin kanssa ;) (trimmitäti ei vaan tiedä sitä vielä ;D)